Czym są zawarte w bocznym panelu informacje i jak je wykorzystać?
Kult Upływu – Obwieszczenie
To ogólne informacje na temat aktualnego czasu na Slavii.
Cykl, to rok, jego nazwa jest równocześnie przepowiednią.
Pora, to jak łatwo się domyśleć, porą roku.
Zima – Sezon Marzanny
Wiosna – Sezon Mokoszy
Lato – Sezon Swaroga
Jesień – Sezon Welesa
Fazy księżyca symbolizują panowanie Chorsa na niebie w czasie nocy.
Wydarzenie Dominujące
Czyli święta lub inne wydarzenia, o których mówi się na całej Slavii. Zakres obejmuje wszystkie regiony. W czasie sesji warto zaakcentować podany motyw oraz zasugerować, że inni bohaterowie gdzieś w świecie również są jego świadkami, lub przynajmniej o nich mówią. Jeśli postacie Graczy nie zobaczą na własne oczy, lub nie doświadczą Wydarzenia Dominującego – niechaj o nim usłyszą! Choćby po karczmach albo od wieśniaków.
Wieści z regionów
Spełniają podobną rolę jak Wydarzenie Dominujące, jednak wieści są bardziej konkretne. Na nich samych MG jest w stanie zahaczyć motyw na sesję, wykorzystać to jako ciekawostkę na sesji, albo po prostu pokazać.
Twoi bohaterowie w świecie Slavii
Jeśli prowadzisz swoje sesje w świecie osadzonym w uniwersum Słowian, oraz wykorzystujesz nurt głównych wydarzeń, mających miejsce w odcinkach – wyślij na adres wydawnictwo@hengal.pl relację z niej. Być może WASZA DRUŻYNA będzie miała wpływ na losy świata! Zostaniesz wówczas o tym poinformowany, a w kolejnych odcinkach znajdziecie dokładną informacje, że wymienione skutki mają miejsce z uwagi na sesję Graczy!